Bodom (2016)

Tytuł Oryginalny Bodom
Reżyser Taneli Mustonen
Scenariusz Taneli Mustonen, Aleksi Hyvärinen
Gatunek Horror
Rok premiery 2016
Fabuła pokrótce
Na samym początku filmu dowiadujemy się o morderstwach sprzed lat nad jeziorem Bodom, których sprawcy nigdy nie odnaleziono. Główny wątek filmu jest powiązany z tą zbrodnią ponieważ akcja dzieje się nad tym właśnie jeziorem oraz nasi bohaterowie planują odtworzyć te morderstwo i w ten sposób odnaleźć zabójce. Niestety coś a może ktoś przeszkadza im w tym...
Recenzja
Włączają ten film myślałam że to kolejny slasher, czy coś w stylu 'Drogi bez powrotu', specjalnych oczekiwań nie miałam po prostu aby leciało i muszę powiedzieć że trochę zaskoczył mnie ten film. Bohaterowie są banalni, jest kujon, podrywacz, piękna ale wredna panienka i nieśmiała, miła dziewczyna która gra tu najważniejszą rolę. Historia wydaje się też banalna ale w pewnym momencie drastycznie się zmienia, zaskakuje i to nie tylko raz. Pewne kłamstwa wychodzą na jaw i rozwiązuje się parę tajemnic. Nie jest to idealny film, po niektórych momentach można się czegoś domyślić, spodziewać się czegoś przez co film trochę wciąga i na pewno się przy nim nie uśnie. Przynajmniej ja miałam takie odczucia.
Moja ocena w skali do 10
8
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty