Egzorcysta (2016-) - sezon 1

Tytuł Oryginalny The Exorcist
Twórca Jeremy Slater
Gatunek Horror
Liczba sezonów 1
Fabuła pokrótce
Zaniepokojona matka prosi o pomoc duchownego ponieważ obawia się że w jej domu coś jest czego być nie powinno. Niedługo później jej córka zaczyna dziwnie się zachowywać, zostaje przez coś opętana. Ksiądz chce jej pomóc choć jest to trudne a on nie jest egzorcystą, zatem próbuje włączyć w to inną osobę. Mężczyznę który już nie raz przeprowadzał egzorcyzmy, jednak od pewnego momentu unika tego. W końcu jednak się decyduje, pomaga rodzinie choć jego metody są dość kontrowersyjne. W ten sposób zaczyna się walka nie tylko o jedną dusze.
Recenzja
Jest to jeden z lepszych seriali które ostatnio oglądałam. Jest trochę mroczny, zagadkowy przez pierwsze kilka odcinków wiemy tylko że coś stało się w przeszłości a zostaje to dopiero później wyjawione. Duchowni nie sprawiają wrażenie niezłomnych, przez co film jest w miarę realistyczny. Przy tym jest mocno pesymistyczny, nie mamy tutaj dużo cudów, jakiś pozytywnych zakończeń. Film trochę zaskakuje, trochę straszy choć częściej odczuwamy napięcie niż strach. Wciągnął mnie niesamowicie a zakończenie spodobało mi się. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon, który tak naprawdę powie mi czy ten serial jest tworzony z konkretnym pomysłem czy trochę na żywioł. Tak czy inaczej pierwszy sezon jest bardzo dobry i jeśli lubicie motyw opętania to musicie go przetestować.
Moja ocena w skali do 10
9
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty