Ksiądz (2011)

Tytuł Oryginalny Priest
Reżyser Scott Stewart
Scenariusz Cory Goodman
Gatunek Horror, Akcji, Sci-Fi
Rok premiery 2011
Fabuła pokrótce
Akcja dzieję się w świecie który został zniszczony przez wojny ludzi z wampirami. Historia którą obserwujemy dzieje się już w czasach po wojnach. Ludzie zwyciężyli w ich bronią byli Księża ale nie tacy jakich my znamy. Są to ludzie o niezwykłych zdolnościach którzy zostali wytrenowali w jednym celu, zwalczenia wampirów. Teraz gdy te istoty są albo wybite albo są pod nadzorem, księża pracują jak zwykli ludzie. Obserwujemy jednego z nich, podczas gdy jego bratanica zostaje porwana prawdopodobnie przez wampiry. Mężczyzna zaczyna pościg za nimi, odkrywając w ten sposób dużo większy ich plan oraz rodzinną tajemnice.
Recenzja
Określiła bym ten film bardziej jako akcji niż horror. Pełno tu fajnych efektów (jak na 2011 rok), strzelania i wybuchów. To plus naprawdę dobra fabuła daje wybitny film. Oglądałam go kilka razy i nadal będę go sobie odświeżać. Atmosferą jest podobny do 'Resident evil', przynajmniej moim zdaniem, więc jeśli oglądaliście tamten film to możecie mniej więcej domyślić się jak on wygląda.
Najlepsze dla mnie jest to że fabuła nie przynudza, jest zwięzła i mało skomplikowana. Łatwo nadążyć za akcją ale dzieję się na tyle dużo że nie ma chwili nudy. Nie ma tu też typowego watka romantycznego co mi bardzo przypadło do gustu. Świat spodoba się również osobą które lubią klimat postapo, w tej wizji ziemia, miasta wyglądają przerażająco i dosyć smutno jednak.
Zakończenie jest wybuchowe, jak przystało na film akcji, jednak zostawia pewną lukę gdyby twórcy zechcieli stworzyć kolejną część ale widocznie film nie przyjął się tak dobrze jak się spodziewano a szkoda. Mi film przypadł bardzo do gustu, polecam go obejrzeć.
Moja ocena w skali do 10
9
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

  1. Próbowałam oglądać... i dla mnie osobiście był dość "meh". Ot, taka sobie historyjka, bez niczego ciekawego wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz oglądałam go chyba w 2011/2012 roku i wtedy chwycił mnie za serce, możliwe że jakbym wtedy oglądała więcej tego typu filmów to i dla mnie był by obojętny ale uważam że warto trochę przemęczyć początek bo potem akcja się rozkręca :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty