Outcast: Opętanie (2016-) - sezony 1-2

Tytuł Oryginalny Outcast
Gatunek Dramat, Horror
Liczba sezonów 2
Fabuła pokrótce
Głównym bohaterem jest młody mężczyzna który walczy ze swoimi demonami, tylko w jego przypadku nie są to używki. Jak był nastolatkiem był bity, poniżany przez swoją matkę ale w końcu okazuje się że to nie było to na co wyglądało. Była w pewien sposób opętana a jej syn w dziwny sposób ją 'wyleczył'. Obserwujemy jego życie wiele lat później, wtedy kiedy stracił swoją rodzinę (rozwód) a wiele osób ma go za nieudacznika. On sam nadal nie rozumie tego co działo się wiele lat wcześniej, nikt tego nie rozumie. Okazuje się jednak, że to co się stało z jego matką to był dopiero początek i nadciąga coś naprawdę złego, coś a może ktoś?
Recenzja
Serial mi się spodobał, wciągnął mnie bardzo i chce więcej. Sam motyw opętania jest tu trochę inny niż zwykle w tego typu produkcjach, jest bardziej przedstawiany jako coś w stylu choroby. Dziwny jest egzorcyzm, jeśli tak to nazwać można, tylko nasz główny bohater może go 'przeprowadzić'. Jest w tym serialu dalej wiele znaków zapytania, na wiele rzeczy jeszcze nie mamy odpowiedzi i zastanawia mnie czy one w ogóle nadejdą. Mam wrażenie że twórcy chcą nas zostawić w niepewności.
Postać głównego bohatera jest całkiem dobra moim zdaniem, on nie chce brać w tym udziału, ucieka przed przeszłością i teraźniejszością. Gdyby tylko mógł, gdyby to coś nie dotykało bliskich mu osób pewnie nawet nie ujawnił by swoich zdolności i właśnie tak zachowywała by się większość z nas. Szczególnie jeśli 'to coś' wcześniej zniszczyło by nasze życie, dwukrotnie.
Choć film jest jedną wielką zagadką to całkiem przyjemnie się go ogląda, ja sama nie miałam uczucia że coś jest naciągane czy przeciągane. Fajne jest również to że opętanie zostało tu inaczej potraktowane. Podobnie jak 'Egzorcysta', myślę że ten serial może nie spodobać się każdemu ale warto spróbować.
Moja ocena w skali do 10
8
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty