Paranormal Xperience 3D (2011)

Tytuł Oryginalny Paranormal Xperience 3D
Reżyser Sergi Vizcaino
Scenariusz Daniel Padró
Gatunek Horror
Rok premiery 2011
Fabuła pokrótce
Grupa studentów chce zaliczyć jeden z przedmiotów bez konieczności zdawania egzaminu. W tym celu postanawiają przebadać pobliską kopalnie z którą wiąże się nieprzyjemna historia, konkretniej pewien lekarz torturował u siebie w domu ludzi po czym ich ciała znaleziono między innymi w tej kopalni, gdy wyszło to na jaw zamknięto go w niej. Ciała nigdy nie odnaleziono, podobno duch lekarza ponownie zaczął zabijać. Studenci są przekonani że dowiodą że to nie duch zabija a rzeczy paranormalne nie istnieją.
Recenzja
Zaczyna się baaardzo obiecująco, pierwsza scena jest naprawdę dobra i byłam przekonana że cały film będzie utrzymany w tym klimacie. Niestety przeliczyłam się. Choć głównym motywem jest odpowiedź na pytanie czy istnieją zdarzenia paranormalne i co jest w miarę dobrym pomysłem to całe wykonanie a w szczególności to co jest związane z samym duchem ładnie mówiąc słabe i psuje cały efekt. Historia nawet mi się spodobała, jednak z bohaterek która ma jakieś zdolności paranormalne też jest spoko, nawiązanie do przeszłości i wyjawienie pewnej tajemnicy związanej właśnie z nią też i ogólnie oceniła bym dużo lepiej ten film gdyby nie obrzydliwy sposób przedstawienia lekarza a raczej właśnie jego ducha.
Ogółem, polecam choć niektórym może ten film wybitnie nie przypaść do gustu a nawet może rozbawić. No i jest mocno przewidywalny.
Moja ocena w skali do 10
5
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty