Slasher (2016-) - sezon 1

Tytuł Oryginalny Slasher
Gatunek Thiller
Liczba sezonów 1
Fabuła pokrótce
Młoda artystka przeprowadza się do domu który odziedziczyła po rodzicach a w którym zostali oni zamordowani. Zbrodnia ta mocno wstrząsnęła miasteczkiem przez to że morderca zabił ich jak jeszcze kobieta była w ciąży a dziecko sam wyjął z brzuch matki. Został okrzyknięty katem przez stój jaki wtedy miał na sobie. Kiedy dziewczyna wraca do tego miasteczka ponownie dochodzi do morderstw a zabójca nosi taki sam kostium. Jego zbrodnie mają związek z grzechami ofiar, ich tajemnicami.
Recenzja
Początkowo serial bardzo mnie zainteresował, fajna historia, dużo tajemnic, zagadek, lubię takie klimaty. Niestety słabe było to że z czasem okazywało się że co drugi mieszkaniec tego miasteczka maczał palce w jakiejś zbrodni czy grzeszył w inny sposób, trochę za dużo tego było. W niektórych momentach traciłam wątek, trochę przysypiałam ogólnie nie było czegoś takiego żeby cały czas wpatrywała się z zainteresowaniem w ekran. Praca kamery też nie pomagała, momentami przyprawiała mnie o mdłości.
Cała historia była całkiem ciekawa choć w taki sobie sposób przedstawiona, sporo nawiązywało do biblii co było całkiem spoko. Spodobał mi się też motyw z telewizją, dobry sposób na wytłumaczenie pewnych kwestii.
Kwestią która mocno mnie zawiodła było zakończenie. Moim zdaniem było totalnie źle zrobione, nie mówiąc już o tym że rozwiązanie tajemnicy było do przewidzenia. Ostatni odcinek wyglądał na robiony na siłę.
Ogólnie myślę że film może mieć swoich fanów ale i niektórych może znudzić, warto sprawdzić.
Moja ocena w skali do 10
6

Komentarze

Popularne posty