Małe zło (2017)

Tytuł Oryginalny Little Evil
Reżyser Eli Craig
Scenariusz Eli Craig
Gatunek Horror, Komedia
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
Mężczyzna o imieniu Gary żeni się z piękną kobietą, która ma sześcioletniego syna. Już podczas wesela zaczynają dziać się niewytłumaczalne rzeczy, z czasem jest tylko gorzej. Gary zaczyna podejrzewać że dzieciak jest winny wszystkiemu. Dowiaduje się o szczegółach jego poczęcia które są dosyć... niezwykłe. Mały chłopiec może być Antychrystem. Tylko Gary może uratować świat przed jego końcem.
Recenzja
Śmierdzi wam Omenem? Film wydaje mi się niesamowicie podobny i w dodatku jest komedią! Szczerze mówiąc bardzo mi się spodobał, logika jest zachowana, jest trochę banalny ale przy tym mocno odprężający. Po prostu dobrze się przy nim bawiłam. Spodobało mi się sama relacja ojczyma z chłopcem, byłam pewna że wiem jak to się skończy ale okazało się że nie miałam racji, dobry znak. Za to motyw samego antychrysta mogli trochę podrasować ale na szczęście nie on tu jest najważniejszy. Film nie straszy praktycznie w ogóle, moim zdaniem uznany jest za horror tylko przez wzgląd na tematykę.
Jeśli lubicie parodie innych filmów bądź własnie takie połączenie horroru z komedią to obejrzyjcie, ja się naprawdę dobrze bawiłam.
Moja ocena w skali do 10
8
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty