Śmierć się śmieje (2008)

Tytuł Oryginalny Amusement
Reżyser John Simpson
Scenariusz Jake Wade Wall
Gatunek Horror
Rok premiery 2008
Fabuła pokrótce
Trzy młode kobiety przeżywają potworne historie, giną ludzi ale to właśnie one są celem nieznanego oprawcy. Każda z nich doświadcza czegoś innego jednak pod sam koniec ich drogi się łączą. Głównie obserwujemy jedną z nich i to właśnie ona na samym końcu staje twarzą w twarz z mężczyzną, rozpoznaje w nim znajomego sprzed lat, chłopaka o bardzo charakterystycznym śmiechu.
Recenzja
Przyznam się że nie oglądałam tego filmu z wielkim zainteresowaniem więc coś mogło mi umknąć, choć nie wierze by cokolwiek mogło zmienić moje zdanie na temat tego filmu. Po opisie znalezionym gdzieś w necie myślałam że będzie on średni ale do obejrzenia, przeliczyłam się. Film jest wyjątkowo słaby, trochę przy nim nawet usypiałam a nie zdarza mi się to często. Każda z historii była do przewidzenia, nic nie zaskakiwało a połączenie ich było nie logiczne. Ogólnie zakończenie było jakieś takie.. po prostu słabe.
Ciężko mi cokolwiek powiedzieć więcej o tym filmie, oprócz oczywistej kwestii że go nie polecam, chyba że ktoś ma problemy ze snem.
Moja ocena w skali do 10
3
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty