Gra Geralda (2017)

Tytuł Oryginalny Gerald's Game
Reżyser Mike Flanagan
Scenariusz Mike Flanagan, Jeff Howard
Gatunek Thiller
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
Jessie wraz z mężem Geraldem udają się na odludzie do domku aby tam spróbować czegoś nowego w zakresie zabaw łóżkowych. Niestety gra wymyka im się spod kontroli. Przypięta do łóżka kobieta zostaje sama, aby przeżyć musi zacząć walczyć o siebie. Zaczyna widzieć dziwne, niewytłumaczalne rzeczy ale czy one na pewno są nieprawdziwe?
Recenzja
Przed odpalanie tego filmu nic o nim nie widziałam, nic nie czytałam. Początek nie był zachęcający, bardziej podpadał pod film obyczajowy, taki nijaki. Później się rozkręciło. Kobieta przypięta do łóżka, odludzie a nam wydaje się że ktoś kręci się wokół domu albo nawet w nim ten fragment jako pierwszy mnie zainteresował. Kolejne, jak Jessie popadała w obłęd i zaczynała widzieć samą siebie tylko bardziej mnie wciągnęły. Dobrze jest pokazane jej wyczerpanie i to jak radzi sobie z problemami, przypomina mi tutaj bohaterkę filmu 'Hush'. Podobne zagranie tylko tu było ono bardziej realne. Walka strachui logik w taki sposób to można zrozumieć.
Ogólnie film na plus, ciekawy, wciągający i z zakończeniem którego nikt się nie spodziewałby. Bo w końcu czy nasze najgorsze koszmary mogą okazać się jednak rzeczywiste?
Moja ocena w skali do 10
8
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty