Cybernatural (2014)

Tytuł Oryginalny Cybernatural
Reżyser Levan Gabriadze
Scenariusz Nelson Greaves
Gatunek Horror, Dramat
Rok premiery 2014
Fabuła pokrótce
Popularna dziewczyna popełnia samobójstwo po tym jak w internecie pojawia się ośmieszający ją filmik z tytułem "Zabij się". Rok później osoby które były podobno jest przyjaciółmi rozmawiają na Skypie. Nie rozmawiają oni o rocznicy, pewnie nawet o niej nie pamiętają dopóki nie zaczyna dziać się coś dziwnego. Po pierwsze nie mogą pozbyć się z konwersacji nieznajomego im konta, później okazuje się że jest to konto zamordowanej dziewczyny. Co więcej ta osoba pisze do nich, najpierw na facebooku potem na Skypie. Są przekonani że jest to jakiś głupi żart, zdają sobie sprawę z pomyłki dopiero kiedy obserwują samobójstwo jednego z nich.
Recenzja
Mamy tutaj coś nowego a konkretnej sposób nagrania tego filmu, obserwujemy tylko ekran jednej z bohaterek. Jest to na pewno ciekawe podejście jednak twórcy chcieli dodać trochę autentyczności i dodali zakłócenia co trochę jednak przeszkadza i nawet może denerwować. Jak już przyzwyczaiłam się do tego to to podejście spodobało mi się. Fabuła nie jest specjalnie zaskakująca. Łatwo można przewidzieć mniej więcej jak to wszystko się zakończy, jednak jest parę wątków które jednak trochę mnie zaskoczyły i które nadają całemu filmowi smaczku, tak że nas nie nudzi a może nawet trochę wbija w fotel. Sam wątek samobójstwa jest ciężkim tematem, choć twórcy nie skupiali się tu na nim i to tak szanuje że wybrali taką tematykę. Film warty obejrzenia, zapamiętuje się go choć nie jest to coś do czego chce się wracać.
Moja ocena w skali do 10
7
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

  1. Oglądałem przedwczoraj i mam mieszane uczucia.W sumie fajnie film zrobiony, ciekawa fabuła ale jak wyżej jest napisane zakłóceni jednak trochę przeszkadzają, a tak to polecam jeżeli ktoś ma w planach zabić nudę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty