Opiekunka (2017)

Tytuł Oryginalny The Babysitter
Reżyser McG
Scenariusz Brian Duffield
Gatunek Horror Komedia
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
Cole jest zwyczajnym chłopcem, trochę prześladowanym ze względu na jego wygląd oraz zachowanie - jest po prostu łatwą ofiarą. Wszystko zmienia się w jeden wieczór, podczas którego jego rodzice zostawiają go samego z opiekunką. Zna ją już jakiś czas, dobrze się dogadują, nadzwyczaj dobrze. Tego wieczoru nie zasypia, tylko po pewnym czasie wychodzi z pokoju po cichu i obserwuje co dzieje się w jego domu. Oprócz opiekunki jest kilka innych osób, prawdopodobnie jej przyjaciół, wydaje się że nie robią nic złego - grają w butelkę. Po chwili jednak ich zachowanie ulega zmianie, planują coś nieprzyjemnego i w tym celu potrzebują chłopaka. Przeraża to go, wraca on do swojego pokoju i kombinuje jak uciec, jednak po chwili słyszy że idą oni do niego, wskakuje więc do łóżka i udaje że śpi a oni po chwili pobierają mu krew i wychodzą. Od tej chwili chłopak próbuje uciec, uratować się jednak oni krzyżują mu plany, Cole musi zwalczyć swój strach żeby przeżyć.
Recenzja
Ciężko mi uznać ten film za horror, jest on po prostu komedią z odrobiną czarnej magii, mocno przerysowany ale nie żenujący a przy tym zabawny, nie oczekiwałam po nim za wiele i szczerze ani mnie nie zaskoczył ani nie zniechęcił. Fabuła nie jest męcząca ale i nie przynudza, choć nic odkrywczego w niej nie ma, łatwo przewidzieć kolejne sceny, nic nas nie straszy, sam wątek z rytuałami mogli trochę rozwinąć bo tak naprawdę wydaje mi się że był pominięty a za uciekanie Cole dla mnie trwało aż za długo.
Film może wydać wam się nijaki, jednak coś jest w nim dzięki czemu nie wyłączyłam go w połowie i nawet dobrze się bawiłam, zatem mogę go wam polecić. Jest to jeden z projektów netflix'a który im się udał.
Moja ocena w skali do 10
7
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty