Stranger Things (2016 -)

Tytuł Oryginalny
Twórcy Matt Duffer, Ross Duffer
Gatunek Dramat, Horror, Sci-fi
Liczba sezonów 2
Fabuła pokrótce
Wszystko zaczyna się od zaginięcia chłopca, jego rodzina a szczególnie matka nie przestaje go poszukiwać, nawet jak zostało znalezione jego ciało. Ona wie że on żyje, słyszy go, wyczuwa. Nikt jej nie wierzy na początku. Później jeden policjant zaczyna wątpić, nie zgadzają mu się pewne fakty i próbuje doszukać się odpowiedzi. Doprowadza go to do przerażającego odkrycia... W tym samym czasie obserwujemy dziwną dziewczynkę, ogoloną na łyso, ubraną w szpitalne ciuchy. Najdziwniejsze w niej jest to że nie potrafi mówić ale nie jest głuchoniema tylko nie zna słów. Te dwie historie łączy miejsce, małe miasteczko a może i coś więcej.
Recenzja
Serial o którym ostatnio jest dosyć głośno za sprawą drugiego sezonu, osobiście słyszałam same dobre opinie. Zwykle unikam oglądania czegoś co jest aktualnie popularne bo można się zawieść, dzieło może nie dorównywać naszym oczekiwaniom ale to nie znaczy że przecież jest słabe. Dlatego filmy/seriale, które zbierają dużo pozytywów oglądam jak już ucichnie o nich. Tutaj zaryzykowałam. Szczerze mówiąc po pierwszych scenach myślałam że odpuszczę, że nudne, przeciągane. Potem trochę mnie wciągnęło i obejrzałam pierwszy sezon, cały zamysł mieli bardzo dobry, wykonanie trochę nudne dlatego nie włączyłam od razu drugiego sezonu. Odczekałam kilka dni.
Drugi sezon wciągnął mnie dużo szybciej, było dużo więcej akcji, przynajmniej takiej która mi się podobała. Moim zdaniem dużo lepsza historia, choć oczywiście pierwszy sezon był fundamentem. Ogółem ten sezon mnie zmiażdżył, oglądałam odcinek po odcinku a dzięki temu że ich nie ma za dużo to się nie znudziło. Cała historia jest spójna i z naprawdę dobrym zakończeniem oraz tym co uwielbiam - wieloma sekretami.
Dla mnie ten serial jest czymś nowym, przede wszystkim dlatego że częściowo obserwujemy wszystko z perspektywy dzieci, które pełnią w fabule najważniejszą rolę. Obserwujemy ich strach, odwagę i przyjaźń co w połączeniu daje bardzo wzruszający efekt.
Nie znalazłam w nim znaczących minusów, więc po prostu go polecam.
Moja ocena w skali do 10
10
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

  1. Lubię obydwa sezony, choć w drugim wątek Jedenastki był... no nie był. Odcinek 7 [dobrze pamiętam?] wypada chyba najsłabiej xD Niemniej, choć sezony się od siebie różnią, ja lubię obydwa, a relacje między dzieciakami są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty