The Midnight Man (2016)

Tytuł Oryginalny The Midnight Man
Reżyser Travis Zariwny
Scenariusz Travis Zariwny
Gatunek Horror
Rok premiery 2016
Fabuła pokrótce
Grupka dzieci bawi się w pewną grę w wyniku której dwójce z nich przytrafia się coś nieprzyjemnego a konkretniej coś ich krzywdzi. W kolejnych scenach dziewczynka która przeżyła jest już starszą osobą a główną bohaterką jest jej wnuczka. Dziewczyna wróciła do domu rodzinnego by zaopiekować się babcią. Podczas przeszukiwania strychu znajduje ona stare pudełko, ze świecami, solą i zasadami gry. Wraz ze znajomym postanawiają zagrać, w ten sposób zapraszają do domu pewną istotę, niekoniecznie przyjazną.
Recenzja
Jak to się zdarza często w horrorach, film momentami przeczy zdrowemu rozsądkowi. Sam pomysł zagrania w taką grę wydawałby mi się dziwny. W dodatku wydaje mi się że bohaterowie nie przeczytali reguł przed rozpoczęciem, nie zauważyli że brakuje połowy zasad. Jest więcej takich po prostu nielogicznych zagrań.
Fabuła, moim zdaniem, polepsza trochę sytuację. Mam wrażenie że już kiedyś oglądałam film w którym bohaterami byli dzieci/nastolatkowie których ganiał po domu jakiś demon czy inne coś. Oczywiście nie pamiętam tytułu. Może komuś z was się skojarzy? Tak czy inaczej całość jest niezła. Sam demon fajnie zrobiony bo przez połowę filmu praktycznie go nie widzimy. Plusem również jest to że szybko wprowadzają akcje, nie przynudzają na początku. Potem jest kila scen nudnych ale do przeżycia.
Gra aktorska taka sobie. Nic zachwycającego ale i nic też nie popsuła.
Zakończenie dobre, niektórych 'tajemnic' dało się łatwo domyśleć, jednak jest ono przyjemne dla oka i dzieje się na tyle dużo że nie miałam ochoty wyłączyć wcześniej, a niestety i tak czasem się zdarza, jestem mało cierpliwą osobą.
Podsumowując, film do obejrzenia. Jeśli ktoś ma alergię na brak logiki to możliwe że zrazi się po kilku pierwszych scenach. Jak ktoś lubi potwory/demony będzie raczej pasować. Nie oczekujcie niczego nadzwyczajnego, nic raczej nie zaskakuje po prostu jest w miarę przyjemny.
Moja ocena w skali do 10
6
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty