Musa (2017)

Tytuł Oryginalny Musa
Reżyser Jaume Balagueró
Scenariusz Jaume Balagueró
Gatunek Thriller
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
Mężczyźnie tragicznie umiera ukochana, prawie że na jego oczach popełnia samobójstwo, podczas gdy chwilę wcześniej wyznawali sobie miłość. Po tak okrutnych przeżyciach, popada on w pewnego rodzaju depresje, odcina się od świata. Dodatkowo prześladuje go koszmar, bestialskie morderstwo kobiety, wyglądające jak jakiś rytuał. Po jakimś czasie, dowiaduje się on że kobieta z jego snów, istnieje a raczej istniała, została zamordowana we własnym domu. Mężczyzna jest zszokowany tym co się dowiedział, wszystko wygląda tak jak z jego snów. Postanawia pojechać do tego domu, włamać się tam, niespodziewanie na miejscu zbrodni wpada na kobietę, która twierdzi że miała taki sam ten. Razem odnajdują dziwą rzecz i zaczynają pełną tajemnic przygodę, próbując dowiedzieć się co to wszystko znaczy.
Recenzja
Jest to raczej średniej klasy film do którego mam mieszane uczucia. Z jednej strony, pomysł niezły, fajnie przedstawiony, fajne zakończenie ale z drugiej coś było nie tak jak powinno, co konkretnie ciężko mi powiedzieć, tak jak niektóre filmy ogląda się z przyjemnością choć są kiepskie tak ten był zadowalający ale czuję do niego nic więcej. Atmosfera była ciężka, wprost przytłaczająca, smutna, choć to też miewa swoje plusy i minusy, na pewno pasowała do całokształtu.
Brakło mi może trochę chwili wytchnienia, działo się dużo, czasami trochę za i człowiek nie miał czasu przemyśleć tego co widzi, a fabuła była fajnie powiązana z mitologią(?), pewnymi dziełami artystycznymi, których nie jestem pewna czy nie zostały spreparowane dla tego filmu. Twórcy mogli położyć większy nacisk na ten element ale może tylko ja lubię takie smaczki.
Film momentami zaskakiwał, choć to też może być wyniki ilości informacji jakie dostawaliśmy, nie dawało się tego szybko przetworzyć przynajmniej mi. Zakończenie może być dla niektórych nawet bardzo zadziwiające, mi się naprawdę podobało.
Podsumowując, liczę na jakieś wasze opinie związane z tym filmem, dla mnie on był niezły ale bez zachwytów, na pewno do obejrzenia bez problemu ale możliwe że część z was wyłączy go w połowie.
Moja ocena w skali do 10
Znasz ten film/serial? Napisz swoje zdanie! Chętnie przeczytamy ;)
Recenzja Cię zachęciła bądź nie? Też daj znać, chce wiedzieć !

Komentarze

Popularne posty