Nocne istoty (2017)

Tytuł Oryginalny Aterrados
Reżyser Demián Rugna
Scenariusz Demián Rugna
Gatunek Horror
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
W Buenos Aries dochodzi do wydarzeń, które są problematyczne dla policji. Żona zostaje skatowana na oczach męża przez niewidzialnych sprawców, dziecko ginie w wypadku a potem wstaje w grobu i wraca do domu, ludzie zaczynają znikać. Wszystkie te przypadki stara się rozwiązać detektyw, który w niedalekiej przyszłości ma przejść na emeryturę a te sprawy wcale mu nie pomagają. W pewnym momencie zaczynają mu pomagać specjaliści od spraw nadprzyrodzonych.
Recenzja
Czasami oglądam filmy po to byście wy już nie musieli, to zdanie chyba najlepiej definiuje ten film. Ta argentyńska produkcja jest wyjątkowo kiepska, nawet na miarę swojego kraju. Mamy tutaj klasyczne przykłady kiepskiego aktorstwa i bardzo kiepsko zrobionych potworów, które mam wrażenie że gdzieś już widziałam. I oczywiście zwiastun zdaje się być lepszy od filmu, co jest powodem dlaczego w ogóle włączyłam ten film. Dodatkowo oglądałam go w gorączce i chyba to jest powodem dlaczego obejrzałam go do końca.
Fabula zdaje się być jedynym elementem, który delikatnie podwyższa moją opinie, dzięki niej film był do pewnego momentu intrygujący i chciałam poznać dalszą jego część. Niestety i ona, mniej więcej od połowy usilnie starała się mnie przekonać bym jednak wyłączyła ten film. Niestety laptop leżał poza zasięgiem moich dłoni i byłam zbyt leniwa by się przesunąć.
Kończąc, nie polecam, pewnie mało kto był takim masochistą że obejrzał do końca.
Moja ocena w skali do 10 3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty