Dwór (2017)

Tytuł Oryginalny Realms
Reżyser Daric Gates
Scenariusz Kevin Summerfield
Gatunek Horror
Rok premiery 2017
Fabuła pokrótce
Na bank napada para przestępców. Bardzo agresywnych i nie unikających konfrontacji, jednak i tak jednej z pracownic udaje się włączyć alarm, niestety kosztuje ją to życie. Oprawcy zabijają jeszcze kilka osób a jako że policja jest już blisko to zabierają dwie dziewczyny jako zakładniczki. Podczas ucieczki mają wypadek, zmuszeni są szybko znaleźć schronienie i tak znajdują stary dwór. Przekonani o swoim bezpieczeństwie, nie zwracają uwagi na coraz dziwniejsze i bardziej niepokojące otoczenie.
Recenzja
Netflix, błagam, nie dodawaj więcej horrorów, które nie są super znane ale sam ich nie stworzyłeś.
Ten film jestem w stanie określić jednym słowem - gniot.
Film tak dynamiczny i wciągający, że zajęłam się sprzątaniem. Przerażająca w nim była tylko gra aktorska.
Szczerze mówiąc i tak nie spodziewałam się niczego więcej po zwiastunie, a obejrzałam tylko z czystej ciekawości jak bardzo źle będzie tym razem.
Zatem NIE OGLĄDAJ TEGO wystarczy że ja to zrobiłam.
Jedynym malutkim plusem tego wszystkiego jest 'zaskakujące' zakończenie, które obróciło wszystko do góry nogami ale wykonanie tego było straszne. Jeden w wiarę dobry pomysł w towarzystwie chłamu.
Moja ocena w skali do 10 2
Znasz ten film/serial? Napisz mi co o nim sądzisz, szczególnie jak masz inne zdanie, lubię wdawać się w dyskusje. Zrobiłam jakiś błąd stylistyczny? Proszę Cię wytknij mi go, zaoszczędzisz mi wstydu :)

Komentarze

Popularne posty