Rozczarowani (2018 - )

Tytuł Oryginalny Disenchantment
Twórca Matt Groening
Gatunek Fantasy, Komedia, Animacja dla dorosłych
Liczba sezonów 2
Fabuła pokrótce
Wyobraźcie sobie piękny baśniowy klimat, tylko zamiast dobry duszków i krasnoludków macie tutaj wróżki - prostytutki, dużo flaków oraz alkoholu. Główną bohaterką jest Bean, wyluzowana księżniczka, która woli pić piwo w karczmie zamiast rządzić. Niestety poprzez swoje uzależnienia często pakuje swoich poddanych w kłopoty a życia nie ułatwia jej demon, który z jakiegoś tajemniczego powodu się do niej przyczepił.


Recenzja
Jedna z lepszych bajek dla dorosłych, serio! Fajna kreska, fajna baśniowa kraina z dużo ilością alkoholu, połączenie dla mnie bombowe.
Jest wszystko to co lubię,
o dużo humoru,
o dużo podtekstów
o magia <3
o tajemnice, zagadki
Choć może na to nie wygląda na początku, to w całej opowieści ukryta jest pewna bardzo smaczna tajemnica. Okrywamy ją bardzo powoli, tak naprawdę jeszcze nic się nie wyjaśniło ale kolejny sezon powinien się pojawić, kiedyś.
Ogólnie cała bajka jak najbardziej na tak, fajny ma klimat, jest lekka, taka idealna na wieczór. Nie znajdziecie w niej jakiś ukrytych mądrości życiowych ale na pewno uprzyjemni wam nie jeden wieczór.
Moja ocena w skali do 10 9
Znasz ten film/serial? Napisz mi co o nim sądzisz, szczególnie jak masz inne zdanie, lubię wdawać się w dyskusje. Zrobiłam jakiś błąd stylistyczny? Proszę Cię wytknij mi go, zaoszczędzisz mi wstydu :)

Komentarze

Popularne posty