Ares (2020 - )

Tytuł Oryginalny Ares
Twórca Pieter Kuijpers, Iris Otten
Gatunek Horror
Liczba sezonów 1
Fabuła pokrótce
Rosa jest młodą, ambitną studentką medycznej uczelni. Jednego wieczoru odwiedza ją stary znajomy, który unikał jej jakiś czas. Za namową matki wychodzi z nim na kolacje, podczas której spotykają jego znajomych. Wydaje się że chłopak się ich boi a Rose zamiast zachować się racjonalnie i nie zbliżać się do nich, to stara się złapać z nimi kontakt, podejrzewając że są w jakiejś akademickim bractwie. Niedługo później dostaje bardzo dziwne zaproszenie.
Recenzja
Ares jest stylowany na bardzo mroczny i tajemniczy, niestety mam wrażenie że przerosło to trochę twórców.
Od początku zostaje nam przedstawionych dużo tajemnic, dzieją się dziwne rzeczy, jednak niczego nie da się domyślić, mamy taki czarny obraz wszystkiego. Bez szczegółów. A główna postać mimi tego, że jest inteligentna zachowuje się bardzo irracjonalnie. Często podczas oglądania miałam takie wielkie 'WFT' na twarzy. Oczywiste jest, że w horrorach zawsze są idiotyczne momenty ale jak dla mnie ten serial chciał być wybitny w tej kwestii.
Aura tajemniczości jest tak duża, że aż się nudzi, ja naprawdę uwielbiam zagadki ale tutaj nic się nie wyjaśnia, nic nam nie podpowiadają twórcy tylko dorzucają jeszcze więcej dziwnych elementów.
Miałam wielką nadzieje co do zakończenia, w końcu mogło się coś wyjaśnić, jednak jak dla mnie, twórcy nic nie wytłumaczyli. Końcowa scena pewnie dla nich znaczyła dużo i była bardzo ważna, jednak ja nie połapałam się o co w niej chodzi. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to dawajcie znać.
Moja ocena w skali do 10 no takie 6
Znasz ten film/serial? Napisz mi co o nim sądzisz, szczególnie jak masz inne zdanie, lubię wdawać się w dyskusje. Zrobiłam jakiś błąd stylistyczny? Proszę Cię wytknij mi go, zaoszczędzisz mi wstydu :)

Komentarze

Popularne posty