Bad Boys for Life (2020)

Tytuł Oryginalny Bad Boys for Life
Twórca
Reżyser Adil El Arbi, Bilall Fallah
Scenariusz Joe Carnahan, Chris Bremner, Peter Craig
Gatunek Akcji, Komedia
Rok premiery 2020
Fabuła pokrótce
Świetny gliniarz Mike Lowrey, musi zmierzyć się ze swoją przeszłością, gdy z więzienia w Meksyku, ucieka niebezpieczna kobieta, której w przeszłości odebrał męża. Partner Mike'a za to marzy już o emeryturze i bardzo usilnie próbuje przekonać go do niej. W mieście zaczynają się seryjne zabójstwa, w niebezpieczeństwie jest też Mike, który nie dostaje tej sprawy, zamiast niego przydzielają młody, dynamiczny zespół - AMMO. Jak można się domyślić detektyw nie jest z tego zadowolony.
Recenzja
Kto nie oglądał jakiejś części "Bad Boys'ów" niech pierwszy rzuci kamienie. Ja bardzo lubię te filmy i do tej pory czasem zdarzy mi się je obejrzeć. Ogólnie kocham Willa Smitha. Znaczy to, że musiałam iść na ten film. Planuje może jeszcze z raz iść, co wam już może zdradzić że mi się podobało.
Bardzo bałam się, że ta część okaże się odgrzewanym kotletem albo że jest zrobiona na szybko i tylko z myślą o zarobku. Na szczęście moje obawy się nie potwierdziły i bardzo dobrze się bawiłam. Oczywiście nie jest tak, że jest to zupełnie coś nowego, wiadomo, dużo wątków się powtarza ale w taki przyjemny sposób. Są one odświeżone a nie odgrzane, jeśli rozumiecie o co mi chodzi.
Fabuła ma coś nowego w sobie a częściowo oczywiście jest napisana w ten sam sposób co większość filmów akcji: jest zły pan, zły pan robi złe rzeczy, dobrzy policjanci starają się go ukarać, zwroty akcji, więcej zwrotów akcji, szczęśliwe zakończenie. Proste i przyjemne do oglądania, bez super psychologicznych wątków i ogólnie czegoś bardziej ambitnego. Uwielbiam to jak sceny potrafią być super wesołe a za chwile totalnie poważne, albo na odwrót, nie ma w tym nic wymuszonego ani żenującego, tylko przyjemnie się ogląda.
Brak żenujących momentów jest czymś mam wrażenie wyjątkowym ostatnio, w mnóstwie komedii są takie sceny, że przestaje się je chcieć oglądać, tutaj tego nie doświadczyłam. W żadnej części w serii nie było takich momentów mi się wydaje. Co jest oczywistym plusem.
Podsumowując, idźcie do kina póki jeszcze jest.
Moja ocena w skali do 10 8
Znasz ten film/serial? Napisz mi co o nim sądzisz, szczególnie jak masz inne zdanie, lubię wdawać się w dyskusje. Zrobiłam jakiś błąd stylistyczny? Proszę Cię wytknij mi go, zaoszczędzisz mi wstydu :)

Komentarze

Popularne posty