Diablero (2019 - )

Tytuł Oryginalny Diablero
Gatunek Horror
Liczba sezonów 2
Fabuła pokrótce
Dziewczynka zostaje porwana przez dziwną istotę, jej matka zostaje poważnie ranna, próbując jej bronić. Kobieta trafia do szpitala, gdzie spotyka się z dawnym przyjacielem - księdzem, którego prosi o pomoc. W tę strawę zostaje zamieszany mężczyzna, którego nazywają Diablero - jest to osoba, która potrafi wypędzać demony.
Recenzja
"Diablero" nie jest cudem, nie jest dobrej klasy filmem. Na pewno nie ma dobrych efektów specjalnych, ma je nawet koszmarne. Jednak mimo to, z przyjemnością obejrzałam dwa sezony i czekam na kolejne. Jak to tak?
A to tak, że Diablero ma w sobie coś pociągającego. Trochę nowe podejście do opętań i demonów/aniołów, odrobinę przypomina mi "Ash kontra martwe zło", które też muszę w końcu tu opisać.
Wciągnęło mnie, co więcej, minęło już trochę czasu od kiedy je obejrzałam a dalej mam w głowie pewne wątki i sceny. Trzeba też przyznać, że nie jestem osobą, której przeszkadza słabe wykonanie od strony technicznej. Przeżyję kiepskie efekty, nie odrzuca mnie to. Jak ktoś jest bardzo wrażliwy na tym punkcie, niestety nie doceni tej produkcji.
Doceniam ten serial, przede wszystkim za wyjątkową atmosferę, bardzo różną od tego co zazwyczaj się widzi. Jest mrocznie, brudno i przerażająco. Nie jest typowo horrorowo, bardziej bym umieściła te produkcję w swerze fantasy. Przedtsawiony nam jest nowy świat, pełen demonów, potworów.
Kończąc, mogę tylko napisać ze szczerze polecam spróbować przekonać się do "Diablero".
Moja ocena w skali do 10 7
Znasz ten film/serial? Napisz mi co o nim sądzisz, szczególnie jak masz inne zdanie, lubię wdawać się w dyskusje. Zrobiłam jakiś błąd stylistyczny? Proszę Cię wytknij mi go, zaoszczędzisz mi wstydu :)

Komentarze

Popularne posty